UAB "SCANDAGRA"

Tikslai: Pardavimų skatinimo kampanijos, įmonės įvaizdžio stiprinimas, employer branding komunikacija.

Priemonės:

  • Pardavimų skatinimo kampanijos: profesionali fotografija ir video reportažai įtraukiant produktų grupių ekspertus, partnerius ir klientus. Sistemingai komunikuojama apie produktų teikiamas naudas.
  • Employer branding komunikacija: pasitelkus story-telling metodą, pristatomi įmonės darbuotojai įtraukiančiomis istorijomis ir profesionalia, context-driven fotografija.

Rezultatai:

  • Aukštas įsitraukimo rodiklis soc. tinkluose
  • Aktyvesnis pardavimų srautas. Įmonėje pardavimus vykdo vadybininkai, komunikacija yra sales support/awareness generavimui. Rezultatus matuoju pagal vadybininkų, pardavimų vadovų atsiliepimus ir grįžtamąjį ryšį, kurį įmonė gauna iš klientų. Pavyzdžiui, produktui „PROFI COMBI MAX” įvesti į rinką sukūriau video commercial ir fotosesiją. Video commercial parodytas 600 000+ kartų Facebook/Youtube kanaluose, taip pat sukūriau adaptive banerius Google Display Network,  Facebook/Instagram platformose generavo 200 000+ parodymų. Įmonės parduotas COMBI MAX kiekis viršijo lūkesčius, tad rezultatas pasiektas.

"TOTORASA"

Tikslai: Pardavimų skatinimo kampanijos, įvaizdžio stiprinimas

Priemonės:

  • Pardavimų skatinimo kampanijos: profesionali fotografija ir video reportažai su TOTORASA įkūrėja Rasa. Video reportažų serijoje naudojant interviu rodau, kaip kuriami produktai, kas stiprina klientų pasitikėjimą prekiniu ženklu. Į reportažus įtraukiami ir partneriai, audinių tiekėjai, kurie dar sustiprina pasitikėjimą.  Sistemingai komunikuojama apie produktų teikiamas naudas.

Rezultatai:

  • Aukštas įsitraukimo rodiklis soc. tinkluose
  • Sukurta ecommerce pardavimų strategija ir naujos kolekcijos įvedimas į drabužių rinką lėmė 200% pardavimų totorasa.lt e-shop augimą, lyginant su praeitų metų rezultatais (YoY).

UAB "Manvesta"

Tikslai: Įmonės įvaizdžio stiprinimas, employer branding komunikacija darbuotojų pritraukimui, social corporate responsibility per partnerystes su organizacijomis

Priemonės: profesionali fotografija ir story-telling metodas per darbuotojų perspektyvas. Sukuriamas „#Manvestapeople” hashtag’as ir užtikrinama vientisa komunikacija apie įmonės teikiamas vertes.

Rezultatai: Aukštas įsitraukimo rodiklis soc. tinkluose, įrašų vid. pasiekiamumas ~20 000 (organiškai)