UAB "SCANDAGRA"
Tikslai: Pardavimų skatinimo kampanijos, įmonės įvaizdžio stiprinimas, employer branding komunikacija.
Priemonės:
- Pardavimų skatinimo kampanijos: profesionali fotografija ir video reportažai įtraukiant produktų grupių ekspertus, partnerius ir klientus. Sistemingai komunikuojama apie produktų teikiamas naudas.
- Employer branding komunikacija: pasitelkus story-telling metodą, pristatomi įmonės darbuotojai įtraukiančiomis istorijomis ir profesionalia, context-driven fotografija.
Rezultatai:
- Aukštas įsitraukimo rodiklis soc. tinkluose
- Aktyvesnis pardavimų srautas. Įmonėje pardavimus vykdo vadybininkai, komunikacija yra sales support/awareness generavimui. Rezultatus matuoju pagal vadybininkų, pardavimų vadovų atsiliepimus ir grįžtamąjį ryšį, kurį įmonė gauna iš klientų. Pavyzdžiui, produktui „PROFI COMBI MAX” įvesti į rinką sukūriau video commercial ir fotosesiją. Video commercial parodytas 600 000+ kartų Facebook/Youtube kanaluose, taip pat sukūriau adaptive banerius Google Display Network, Facebook/Instagram platformose generavo 200 000+ parodymų. Įmonės parduotas COMBI MAX kiekis viršijo lūkesčius, tad rezultatas pasiektas.
"TOTORASA"
Tikslai: Pardavimų skatinimo kampanijos, įvaizdžio stiprinimas
Priemonės:
- Pardavimų skatinimo kampanijos: profesionali fotografija ir video reportažai su TOTORASA įkūrėja Rasa. Video reportažų serijoje naudojant interviu rodau, kaip kuriami produktai, kas stiprina klientų pasitikėjimą prekiniu ženklu. Į reportažus įtraukiami ir partneriai, audinių tiekėjai, kurie dar sustiprina pasitikėjimą. Sistemingai komunikuojama apie produktų teikiamas naudas.
Rezultatai:
- Aukštas įsitraukimo rodiklis soc. tinkluose
- Sukurta ecommerce pardavimų strategija ir naujos kolekcijos įvedimas į drabužių rinką lėmė 200% pardavimų totorasa.lt e-shop augimą, lyginant su praeitų metų rezultatais (YoY).
UAB "Manvesta"
Tikslai: Įmonės įvaizdžio stiprinimas, employer branding komunikacija darbuotojų pritraukimui, social corporate responsibility per partnerystes su organizacijomis
Priemonės: profesionali fotografija ir story-telling metodas per darbuotojų perspektyvas. Sukuriamas „#Manvestapeople” hashtag’as ir užtikrinama vientisa komunikacija apie įmonės teikiamas vertes.
Rezultatai: Aukštas įsitraukimo rodiklis soc. tinkluose, įrašų vid. pasiekiamumas ~20 000 (organiškai)